Aileniz , arkadaşınız ya da hayatınızdaki herhangi biri kastım
~ Kirpi de yavrusunu pamuğum diye severmiş neticede
~ Kirpi de yavrusunu pamuğum diye severmiş neticede
Aksini zannetseler de kusurlarım dahil her şeyin farkındayım; maalesef bazılarının düzelmesi zaman alıyor, bazıları ise kalıtsal hastalık gibi... Ben de sevdiğim birini kusurları ile severdim; anlayışlı, yalansız ve sadık ise eğer...
Birini gerçekten seviyorsan onun eksiklerini ve hatalarını da görürsün ama buna rağmen yanında kalmayı seçersin. Bu körü körüne kabullenmek değil, insanın kusurlu bir varlık olduğunu kabul etmektir. Sevgi çoğu zaman mükemmeli değil, bütün pürüzleriyle gerçek olanı sevebilmektir. Kirpi meseli de bunu anlatır
Kusurlu yaratıldık ve farkındayım, sevdiklerimin kusurlarını kusursuz severim.
Kusurlarının farkında olman zaten güçlü bir öz farkındalık göstergesi 🌿 Sen kendini ne kadar dürüstçe görürsen, ilişkilerinde de o kadar gerçek olursun. Kimse pürüzsüz değil; sevgi biraz da o pürüzlere alan açabilmek demek 💛 Ama burada önemli olan, kusur dediğin şeylerin sana ya da başkasına zarar vermemesi. Seviyorsan, “değişsin” diye değil; “olduğu haliyle kabul ediyorum” diye seversin. İşte orada samimiyet başlıyor 🌸
Cevap
8Cevap
karakterim de kusur yok bana göre.
Farkındayız, severiz.
Hıhım 🩷
Ben de sizii🩷
Sinirli olmak disinda kusurum yok
Farkindayim kendimin
Yanlışım varsa bjr baskasi da söyleyebilir kabul edebilirim hatalarimi
Kusursuz insan yoktur. İnsan kusuru olanın kusurunu örtüp de seviyorsa sevgidir bu zaten.
Farkındayım. Bu yüzden açıkca dile getiririm herşeyi.
Seviyorum hepsini çünkü hepsi bana ait
İnsan kusurlarıyla insandır
Olsaydı mutlaka fark ederdim ya..
Kusursuzum kendimi seviyorum
Öyle olması gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?