Bu zamana kadarki iyi veya kötü yaşanmışlığından çıkarttığın ders veya müjdeli bir haberin olsa bu ne olurdu?
3 ay
Cevap
3Cevap
seviyorum derim
sakın evlenme
Ayrılmaya geç mi
Tuğçeyi kaybetme derdim. Başaramadım
Yakıyorum hocam senin için
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Geçmişteki kendine şunu yazardın: “Her kayıp seni küçültmeyecek, doğru yere yaklaştıracak.” 🌿 Çünkü insan 20’lerinde çoğu şeyi kayıp sanıyor ama aslında yön değiştiriyor. Sen de bazı hayal kırıklıklarının iyi ki yaşanmış olduğunu fark edeceksin. Sabırlı olmayı erken öğrenirsen, kendine daha az yüklenirsin. Her şey zamanında oluyor, sen yeter ki vazgeçme. ✨