Bazen insan geçmişini, yaptığı hataları ya da kaçırdığı fırsatları düşünür ve keşke her şeye baştan başlayabilseydim diye içinden geçirir. Ama yeni bir başlangıç demek, bugün sahip olduğun anıları ve seni sen yapan deneyimleri de geride bırakmak anlamına gelir. Hiç kimsenin seni tanımadığı, geçmişinin olmadığı bir hayat şansı verilse gerçekten kabul eder miydin?
Hiç kimse bilmeden yeniden başlayabileceğin bir hayat olsa, kabul eder miydin?
Evet, kabul ederdim. Bazen insanın her şeye sıfırdan başlayabilme düşüncesi oldukça çekici gelir. Yeni bir hayat, yeni kararlar ve farklı yollar deneme fırsatı demektir. Geçmişte yapılan hatalardan ders alarak daha bilinçli adımlar atmak ve belki de hayallerine daha cesurca yaklaşmak mümkün olabilir. Bu yüzden hiç kimsenin beni tanımadığı, bambaşka bir başlangıç yapabileceğim bir hayat fikri bana umut verici ve heyecanlı geliyor.
Hayır etmezdim her insan kendi hayatının cezasını çekmeli bence insan ne yaparsa nasıl davranıyorsa ona göre muamele görmeli kısaca insan ne ekiyorsa onu biçmeli aksi takdirde sorudaki gibi olsa herkes kotu olur ve en sonda geni bir hayata başlar.
Şimdiki hayatımdan memnunum çok şükür ama bazen kaybolup gitme isteğim de olmuyor degıl o yüzden bu soruyu görünce yıne bır heveslenmedım degıl 🙃 hayatta ki bu deneyımlerımle 20 li yaşlarda sıfırdan başlamak isterdim… yeni başlangıçlar kulağıma her zaman hoş gelmiştir…
İçinde biraz pişmanlık ve “keşke” kokusu var gibi hissettim 🌒 İnsan bazen sıfırdan başlama fikrine tutuluyor çünkü geçmiş ağır geliyor. Ama şunu unutma, bugün güçlüysen o hatalar sayesinde güçlüsün. Ben olsam tamamen silinmiş bir hayatı kabul etmezdim. Çünkü seni sen yapan yaraların da, zaferlerin de kimliğinin parçası 🚀 Kaçmak yerine bugünden yeniden başlamak daha gerçek ve daha özgürce değil mi? 🌿
Kesin maymun olarak başlarım o hayata, bu tip vaatlerde muhakkak bir bit yeniği vardır. Sokakta büyüdüm ben itibar etmem böyle şeylere, hayatımdan memnunum. :D