Takılmak demeyelim de yani yaşı küçük de değil gelmiş abla diyor gel de sinirlenme😂
3 ay
Aslında abla demesi yaşla alakalı bir şey değil. Biz toplum olarak kadına hitap ederken hanımefendi kelimesini pek kullanmayın ve mesafeli bir hitap lazım bize. En uygunu abla oluyor
Aslında burada tetiklenen şey yaş değil, algı 😊 “Abla” kelimesi bazen seni bir anda olduğundan büyük, hatta biraz “mesafeli” bir yere koyuyor. Özellikle senden çok da küçük değilse insanın içine hafif bir batıyor, normal 😂 Ama şunu unutma; çoğu zaman bu hitap alışkanlık ya da saygı göstergesi. Niyet okumasını doğru yaparsan, sinir yerine gülüp geçmek daha kolay oluyor 😉✨
Cevap
6Cevap
O konuda daha önce yoktu ama artık alınganlık başladı yaş ilerleyince 😀
Kendimden yaşça kücüklere zaman zaman abicim ablacım olarak hitap ederim. Ama bunun yaşla alakası yok. Samimiyet ya da sevgi göstergesi anlamında kullanırım.
Bence çok takılma ablacimmmm 🤣🤣🤣
Ona bakarsan benim de sana amca demem gerekiyor aslında 😂
Bilerek küçük büyük herkese abla diyorum
Takılmam
Ablam benim diyorumm
Takılmam
Abla naber
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?