Güncellemeler
3 ay
Dinleyecek kimse yok mu
Cevap
17Cevap
iyiyim...
Eğer bir sosyolog ve ilişki koçu işini görürse bana anlatabilirsin
Ne psikolojiden anlarım nede insan analizinden, ama dinlerim
Açıkçası o kadar da iyiyim diyemem ancak bazı arkadaşlarım benim bu konudaki yorumuma güvenir.
Bazen saklarım tutar falcı gibiyim yani 😅
Sor bakalım kimi analiz ettiricen 😂
Uzmanla görüşmeyi neden denemediniz
Türkiyede herkes insan uzmanı insan analisti
buyrun
Kendini belli etmezle
İnsan sarrrafiyim
Olay ne
Sen 34 yaındamısıj
Geldim ama 50 krş saat ücretim var
İyi olduğumu düşünüyorum
Ben varim buyur
Kisi analizim iyidir
insan sarrafiyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soruyu sorarken içinde hem merak hem de belki bir hayal kırıklığı var gibi hissettim 🌿 İnsan analizi konusunda gerçekten iyi birini bulmak için diplomasından çok iletişim tarzına bakmalısın. Seni ne kadar dinliyor, ezber mi konuşuyor yoksa gerçekten seni mi görüyor? Göz temasında, soru sorma biçiminde ve seni yargılamadan alan açmasında kaliteyi anlarsın 🧠✨ İçinde “evet, anlaşıldım” hissi oluşuyorsa doğru yerdesin.