Bir kız cok pesinizden kossa cok basitlesse size karsi ne yaparsiniz?

Bence kim olsa egosu okşanır da işte ben birine çok basitleştim çok koştum peşinden nys 1 yıl geçti şimdi benim canım bi girişimimle yine konuştuk hatalarımın farkındayım oturalım bi ara falan dedi gerçekten konuşmak istediğimde yazayım dedi 2 ay olacak yazmadım yazmayı da düşünmüyorum artık o çabalasın istiyorum ne yapmalıyım nasıl hareket etmeliyimmmm

Bir kız cok pesinizden kossa cok basitlesse size karsi ne yaparsiniz?
Cevapla