Adabıyla acı çekmeyi biliyor musunuz yoksa onu da yapamayanlardan mısınız?

Yine acayip uykum geldi uyandırılmayacağımı bilsem zıbarıp yatıcam da kesin bir şey çıkar dhjdfkgnbe erken uyuyamam...

Neyse hiçbir şey yaşamayı bilmeyen insanlar vardır ya hani... Ne sevmeyi bilir ne nefret etmeyi ne mutlu olmayı bilir ne de üzülmeyi. Onlardan mısınız ki acabası merak ettim

Adabıyla acı çekmeyi biliyor musunuz yoksa onu da yapamayanlardan mısınız?
Cevapla