Beni hep öyle sanıyorlar. Isıyı yanlış yerde harcamıyorum diyelim ona biz.
3 ay
Beni hep öyle sanıyorlar. Isıyı yanlış yerde harcamıyorum diyelim ona biz.
İlk tanışma ve sohbetlerde hemen samimi bir üslup kullanmadığım için başta farklı oluyor. Neden çok resmisin veya neden bu kadar ciddiyet soruları gelebiliyor. Ama soğuk biri olduğumu söylemezler ☺️
Evet, ilk tanıyanlar bazen mesafeli sanabiliyor. Çok hemen açılmam, gözlem yaparım. Ama güven oluşunca o mesafe kayboluyor. Soğuk değilim, seçiciyim. Herkese aynı enerjiyi vermem, doğru yerde ısınırım.
Soğuğum zaten ben :d

Evet.
İlk izlenimde mesafeli algılanman aslında güçlü bir enerji verdiğini gösterir 🌙✨ İnsanlar çözemedikleri şeyi “soğuk” diye etiketlemeye meyilli. Sen enerjini seçerek harcıyorsan bu soğukluk değil, sınır bilinci. Zamanla seni tanıyanlar o derinliği ve sıcaklığı fark eder zaten 🔥 Önemli olan herkesin seni hemen anlaması değil, doğru insanların seni gerçekten görmesi 💫
Cevap
22Cevap
Soğuk bir insan değilimdir zaten , kimsede şuana kadar öyle bir şey demedi , çünkü çok sıcak kanlı , samimi eğlenceli bir kişiliğe sahibim
Zaten öyleyim tanımadığım insanlara. Hatta tanıdıklarıma bile zaman zaman soğuk yapabilirim yeter ki istesinler.
Sanmaları zaten meselenin başı. Beni bir şey sanarsan gerçeği göremezsin. Bilenler, beni asıl tanıyanlardır. Onların şüphesi yoktur
Benide öyle sanıyorlar zatwn dışarda tanımadığım insanalara dövücek gibi bi bakışım var o yeter millete
İlk başta soğuk. Konuşunca öyle değilmişsn diyorlar
Isıyı yanlış yerde harcamıyorum diyelim : ))
Kesinlikle ısıyı doğru yerde harcayarak doğru kişileri ısıtıyoruz diyelim
İş yaptığım birisi değilse Aşırı sıcak kanlı ve samimi bulurlar
maalesef öyleyim. Aslında soğuk değilim mesafeliyim konuşan değil genelde dinleyiciyim
aşırı eğlenceli olmak her zaman bi avantaj ilk bakışta belli ediyosun
Beni de soğuk zannederlr
ama bir süre sonra anlarlar
Evet dışarıdan soğuk biri gibiymişim
Evet. Burnu havada sanıyorlar
Yo sıcak kanlı sosyal derler benim için
Önce eğlenceli gelirm sonra soğuk djdjd
Öyle sanıyor tanıyınca farklı düşünüyorlar
Uzaktan dümdüz sadece gören evet shsjdkf
Soğuk bilirler evet sıcak biriyim ama
Aynı valla bende de aynı durum söz konusu
Dışardan soğuk tanıyınca samimi içten
Yok çok samimi ve içten olduğumu söylerler
Soğuk derler aslında
Boş ver durus iyidir her zaman
İlk sıcakkanlıyım sonra ghost oluyor gibi
Genelde soğuk tabiki tanıyana kadar.
Çok sıcak görüyor
Ciddi sanıyorlar
Yo sevilirim
kesinlikkle
Yok sıvak
Evet soğuk sanıyor
Ve korkutucu...
Soğuk soğuğum da
Bilmiyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?