Soğuk bir yapım var, mesai saatini doldurup eve gitmeye bakıyorum, kimseyi kendime yakın görmüyorum, özel sektör
3 ay
Zorunlu değilsin hiçbir şeye 😀
Eğer sohbet etmek istemiyorsan iş dışında sohbet etmezsin. Ha belki bunun eksi yönü, samimiyetin aranızda oluşmamasıdır. Ne bileyim belki gün gelir bi ihtiyacın olur, hatır işi kalmaz aranızda gibi düşün. Fakat bu durum umrunda değilse çokta önemli değil. Yinede güler yüzlü olup bi günaydın, kolay gelsin, güle güle gibi ufaktan şeylerin zararı olmaz ✨
İş yerinde iş dışında sohbet etmek zorunda değilsin, özellikle özel sektörde kimse senin özel alanına girmek zorunda değil 🙂 Sen mesaini yapıp çıkmak istiyorsan bu gayet net bir sınır. Ama şunu da düşün; tamamen mesafeli durmak bazen “soğuk” etiketi yapıştırılmasına neden olabilir. Küçük, yüzeysel sohbetler profesyonel ilişkini yumuşatır ama özel hayatını açmak zorunda değilsin 🌿 Denge kurduğunda hem alanın korunur hem ortam gerilmez.
Cevap
7Cevap
İş yeri denen yerler paranızı alıp işinize bakacağınız yerlerdir.
Ben de aynı durumdayım, iş dışında pek konuşmak istemiyorum işyerinden kimseyle.
Teşekkürler
İnan bende öyle. Bu durumdan hiç zarar görmedim
Teşekkürler
Yoo değilsin istediğinle muhabbet edebilirsin
Değilsin bak keyfine
Teşekkürler
Zorunda değilsin.
En iyisini yapıyorsun boş ver kaç kaç çalışoyorsun
8-6 6 gun
Kimseyle samimi olmak zorunda değilsin Kafan rahat olur hem
Değilsin
Evet benimle bir dans edermisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?