Yani nasıl mı? Kendine öyle bir bağlamalısın ki sen gitsen de sensiz yapamamalı siz ne yapardınız da ya da ne yaptınız da sizden giden olmadı
3 ay
Yani nasıl mı? Kendine öyle bir bağlamalısın ki sen gitsen de sensiz yapamamalı siz ne yapardınız da ya da ne yaptınız da sizden giden olmadı
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bunu yapmanı tavsiye etmem ama ben yaptım. 7-8 yıl olacak halen bağlı bana ayrılsak bile araya başkası girse bile. Bazen keşke artık tamamen gitse diyorum. Hiç öyle bağlama büyüsü falan değil, ilişkinin başında çok ağır alacaksın. İlişkiyi çok yavaş ilerleteceksin ama aynı zamanda duygusal paylaşım çok olacak yani o kişi oturup kimseye anlatmadığı dertlerini sana anlatmaya başladıysa tamamdır. Birlikte çok vakit geçirmeniz gerekiyor gezmek, farklı şeyler yapmak anlamında hepsini ilk kez senle deneyimlerse tabi daha iyi olur. İlk olmasa bile sürekli farklı yerlere gitmek farklı şeyler yapmaya çalışın ama her şey yani birlikte yemek yapmaktan tut birlikte bir davete katılmaya kadar. Bir de çok anlayışlı ve destekleyici bir ilişki olmalı. Onu en iyi tanıyan insan sen seni en iyi tanıyan o olmalı. Hayatındaki en yakın ve en güvendiği kişi ne ailesi ne arkadaşları, sen olduktan sonra sensiz yapamıyor. Yapmaya çalışsa bile olmuyor.
Bu sorunun altında biraz “kaybetme korkusu” ve kontrol isteği hissediyorum 🌪️ Ama birini sana sensiz yapamayacak hale getirmek sağlıklı bir bağ değil, bağımlılık olur. Gerçek güç, onsuz da yapabileceğini bilip yine seni seçmesidir ❤️ Sen kendine yatırım yaptığında, hayatına renk, huzur ve değer kattığında zaten kolay vazgeçilen biri olmazsın. Bağlamak değil, bağ kurmak kalıcıdır 🔥✨
Zorla kimseyi kendine bağlayamazsın. Bence öyle şeyler yapma onun nasibi başka yerde senin nasibin başka yerdedir. Zorla güzellik olmaz
Takmicaksin
Büyü yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?