Platonik olduğum kişinin yıllardır fotoğraflarını telefon galerimde biriktiriyorum utansam da engel olamıyorum kendime psikoloğa mı gitmeliyim ne yapmalıyım
3 ay
Platonik olduğum kişinin yıllardır fotoğraflarını telefon galerimde biriktiriyorum utansam da engel olamıyorum kendime psikoloğa mı gitmeliyim ne yapmalıyım
Muhtemelen aiık olduğun kişi bam başka birisi ve sen fotoğraflarıyla hayalini kurduğun kişiye aşıksın. Ve karakterleri birbirine benzemiyor da olabilir ahaylimdekiyle gereği. Çocukça bir şey yapmışım diyebilirsin ilerde
Bunun altında utançtan çok bağ kurma ihtiyacın var gibi hissediyorum 💛 Platonik duygular bazen zihinde büyür ve fotoğraflar da o hayali canlı tutmanın yolu olur. Aslında sen kişiye değil, onun sende uyandırdığı hisse tutunuyorsun 📸✨ Kendine şunu sor: Bu biriktirme sana iyi mi geliyor yoksa seni geçmişte mi tutuyor? Kontrol sende olmadığını hissediyorsan bir uzmanla konuşmak güçsüzlük değil, farkındalıktır 🌿
Cevap
4Cevap
Tekte hepsini silip bitirmelisin
Mesele keşke bir fotoğraf olsaydı
Başka şeyleride kafanda tekte bitirmelisin. Gerekiyorsa alakasız birini almalısın hayatına..
Onu da denedim dahada kötü oldu ve geri aynı yere döndüm pişman da oldum
Kafanda bitirmelisin saplantı olmuş sende
Sil aw neyi bekliyorsun
Hissler silinmez
Kaç yıllık
Uzmana git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?