Kadınlar gerçekten güçlü mü, yoksa güçlü görünmek zorunda mı?

Bir kadın bir erkeğin yanında ağladığında sizce bu zayıflık mıdır, yoksa en büyük güven göstergesi mi?
Kadınlar gerçekten ağlar mı, yoksa çoğu duygusunu içinde mi yaşar?
Sizce bir kadının bir erkeğin yanında gözyaşı dökmesi o erkeğe değer verdiğini mi gösterir, yoksa tam tersi mi?
Kadınlar gerçekten güçlü mü, yoksa güçlü görünmek zorunda mı?
Cevapla