Kavga ettiğim çoğu insanla sonunda çok sıkı arkadaş oluyoruz 😅 derler ya düşmanın da delikanlısı olsun diye, heh işte o zaten sonradan dostun oluyor, buna kanun da denir raconda da denir
3 ay
Nasıl bi kavga olduğuna bağlı. Tartışma boyutundan çıkıp kavgaya dönüşmüşse aramızın yeniden iyi olması zor, çok zor. Saygı azalmıştır belkide yok olmuştur o esnada, sinir anı diye bir durumuda kabul etmiyorum 😀
Erkeklerde belki bu durum farklıdır orasını bilemem tabi djdj ama ben şahsen eskisi gibi asla olamıyorum. Tutmuyor ya..
Tartışmadır o o zaman yav ehehe
Bende öyle düşünüyorum 😌
Kesinlikle 🌟
yani benim eskisi kadar samimiligim olamaz o kisiyle, eger onceden samimiysem. degilsemde asiri yakin olamam
teşekkür ederimm🙏🏼💗
gunaydinn sana da
Bunda şaşırtıcı bir şey yok aslında 🙂 Sen kavga ederken gerçek yüzünü gösteriyorsun, o da öyle. Maskeler düşünce insanlar birbirini daha net tanıyor. Eğer kavga saygı sınırında kaldıysa, oradan güçlü bir bağ çıkabilir. Çünkü iki taraf da “bu zor anda nasıl biriydi?” sorusunun cevabını görmüş oluyor. Raconda da psikolojide de bu var; gerilim doğru yönetilirse yakınlık doğurur 🔥🤝
Cevap
3Cevap
Yok ya kavga ettiysem vardır bi sıkıntı
kavgadan sonra hayir
Oldu✨
Olmadı
Oldu
yooo
Evet oldu
Belkide
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar