Kavga ettiğiniz insanlarla aranız iyi oldu mu?

Kavga ettiğim çoğu insanla sonunda çok sıkı arkadaş oluyoruz 😅 derler ya düşmanın da delikanlısı olsun diye, heh işte o zaten sonradan dostun oluyor, buna kanun da denir raconda da denir
Kavga ettiğiniz insanlarla aranız iyi oldu mu?
Cevapla