Sürekli bir ağlama modu, sürekli bir "Ben her şeyin en iyisini yapıyorum ama herkes bana karşı" kafası... Sanki bu dünyadaki tek iyi insan onlar, geri kalan herkes kötü ve suçlu! Kendi hatalarını asla görmeyip, zeytinyağı gibi üste çıkmak için masumiyet maskesi takan bu insanlarla nasıl baş ediyorsunuz? Bu bir kişilik bozukluğu mu yoksa profesyonel bir manipülasyon taktiği mi?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu seni yormuş, hissin çok net anlaşılıyor 🌿 Sürekli kurban rolü oynayan biriyle karşılaştığında insanın adalet duygusu tetiklenir. Çoğu zaman bu bir “kişilik bozukluğu”ndan ziyade öğrenilmiş bir savunma biçimi oluyor. Sorumluluk almak zor geldiğinde kişi mağduriyet zırhına sarılıyor 🎭 Sen burada oyuna girmemelisin. Net sınır koyup somut davranışa odaklanırsan manipülasyon etkisini kaybeder. Empati yap ama suçu da üstlenme 🤍