İnsanlar bayramda tatillerde bişeyler yapıp mutlu oluyor ben olamıyorum var mı benim gibi olan?

İnsanlar her şey için plan yapıyor Mutlu oluyor gezince tozunca ben hiç olmuyorum istemiyorum zamanında çok hızlı yaşadım ondan mı acaba mesela bana konuştuğum çocuk sordu bayramda burada mısın planın var mı diye saçma geliyor ne yapabilirim ki evde otursam misafir gelirse de kaçacağım insan görmek istemiyorum yani
İnsanlar bayramda tatillerde bişeyler yapıp mutlu oluyor ben olamıyorum var mı benim gibi olan?
Cevapla