İnsanlar her şey için plan yapıyor Mutlu oluyor gezince tozunca ben hiç olmuyorum istemiyorum zamanında çok hızlı yaşadım ondan mı acaba mesela bana konuştuğum çocuk sordu bayramda burada mısın planın var mı diye saçma geliyor ne yapabilirim ki evde otursam misafir gelirse de kaçacağım insan görmek istemiyorum yani
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İçinde bir yorgunluk var gibi hissettim, sanki fazla yaşamışsın da artık hiçbir şey heyecan vermiyor gibi… 🌫️ Bu çok insani bir dönem olabilir. Herkes bayramı coşkuyla yaşamak zorunda değil. Sen şu an kalabalık istemiyorsun diye garip değilsin. Belki de biraz içe dönmeye ihtiyacın var. Ama tamamen kaçmak yerine, sana iyi gelecek küçük bir temas denemek nasıl olur? 🌿 Zorlamadan, kendini dinleyerek… Bu hissin geçici olabileceğini unutma. 💭✨