Küçük çocuğu olan kadınlar ne yapıyorsunuz akşama kadar evde ben gün boyu duramıyorum
3 ay
Hava şartlarından dolayı bir haftadır çıkamıyoruz ama genelde hep dışardayız arkadaşım yoksa bile çocuğumu tek götürüyorum parka bende oturuyorum onu izliyorum veya oynatıyorum hele yaz geliyor ki evde duramayız😅
Sokakta kimseyi görememen seni yalnız hissettirmiş olabilir, bu çok normal 🌿 Küçük çocuğun varsa gün evde uzadıkça uzar, insan enerjisini atacak alan arar. 2026’da çoğu ebeveyn AVM, park, oyun atölyesi ya da ev içi rutinlerle günü bölüyor. Sen de kendine mini kaçışlar yaratabilirsin; kısa yürüyüşler, komşu sohbeti ya da anne grupları iyi gelir ☀️ İçinde bir hareket ihtiyacı var, onu bastırma 💛
Cevap
5Cevap
Bence gece cikip temiz hava al konser falan fena olmaz
bebisin ufak degilse gezersin
Ee Millet korkuyor artık
Kaç yaşında çocuğun
Tek mi yaşıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?