Yoksa sonuçlarını düşünmeden yazayım ne olursa olsun mu dersiniz
3 ay
Yoksa sonuçlarını düşünmeden yazayım ne olursa olsun mu dersiniz
Yazdığım şeye bağlı. Eğer başımdan geçen bir olayı anlatmam gerekiyorsa düşünmeden anlatırım, yazarım.
Söz konusu bir analiz ise düşünürüm, cümlelerimi doğru kurmak isterim. Karşı tarafın anlayabileceği şekilde aktarmak isterim. Her zaman elbette istediğim şekilde sonuçlanmıyor orada da hesaba katamadığım şeyler giriyor araya mesela karşı tarafın tepkisi. Sonuçlarını düşünürüm yani ne kadar samimi olursam olayım.. Ama dediğim gibi bunu düşünmeme rağmen yinede istediğim sonucu alamadığımda oluyor 😅
Planlar porjeler taktikler yapmam. Ben içimden ne geçerse onu dile getirir onu yazarım. Tabii ki saygı sınırlarını aşmayacak şeylerden bahsediyoruz. Bir konu hakkında hızlı ve pratik düşünme yetim var zaten. Yani çokta düşünmem. Zaten aklıma geldiyse o işin oluru vardır.
Mesaj atmadan önce mutlaka düşünürsün, çünkü yazı kalır ve ton yanlış anlaşılmaya çok açıktır 💬✨ Özellikle duygusal bir anındaysan bir iki dakika beklemek bile fark yaratır. İçinden geleni yazmak güzel ama sonucunu tartmadan yazarsan kontrolü karşı tarafa verirsin. Sen sakin ve net olduğunda iletişimde güç sende olur 😉 Bazen taslakta bekleyen mesaj, ilişkini kurtarır.
yani düşünmeden yazamazsın mantıken zaten ama ben sonuçlarından bahsediyorum
Cevap
21Cevap
direk yazarım.
direk mi direkt mi
Direk
direk mi yazarsın yoksa naber selam falan da yazar mısın
O anki keyfime göre
tabii ki düşünürüm, yazacağım şeyin ne anlama gelebileceğini ve karşıdaki kişiyi nasıl etkileyebileceğini düşünürüm dimi?
tabii
Bunu yazarken çok düşündüm, yorum yapmaya karar verdim..
harikasın o zaman iyi bir sonuç elde ettin
🙏🏻🪷
Yazmadan önce fazla düşünülen kelimeler karşı tarafın gözünde kasıntı heyecanlı gibi gözükür. Rahat iletişim kurmak daha sağlıklı
Biraz önce bir kıza hiç düşünmeden bir roman misali yazdım cevap vermedi sanırım vermicekte olsun düşünsem yazmazdım içimden geleni yazdım
Düşünmek mi valla bana soranlar yarım saat kafamı şişiriyor
Ne varsa yazarım düşünmem öyle mi böyle mi olur diye
Tabii ki de düşünürüm yapacağım yorumu bile iki kere düşünüp öyle yaparım
"düşünmeden yaparım, sonra bi kere düşünürüm doğru mu diye, sonra bi daha düşünmem"
2 düşün bir söyle
Amann yazarım gider
Sonucunu düşünmem mesela şimdi gibi
Düşünürüm evet
Düşünüyorum doğru kelimeler seçiyorum
Tabiki hep öyleyimdir
Evet düşünürüm
Fakat bana mesaj atan kalmamış.
Beslenme şeklini degistirmelisin
Düşünürüm.
Yok.
Tabii ki
Kasmaya gerek yok ya
Ben düşünmeden iş yapmam @Hąrįƙųląɗę
Hiç düşünmem
Evet düşünürüm
Fake pp
Düşünürüm
düşünürümm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?