Benim var geçen sene yaşanan su sıkıntısı sonrası her gün barajların doluluk seviyesini kontrol ediyorum hiç derdim yok gibi bir de bunu düşünür oldum


Benim var geçen sene yaşanan su sıkıntısı sonrası her gün barajların doluluk seviyesini kontrol ediyorum hiç derdim yok gibi bir de bunu düşünür oldum


Bu gereksiz dert değil çağımızın baş meselesi aslında su kadar kıymetli bir nimet var mı yaa su tasarrufu konusunda herkesi nazikçe uyarmaya çalışıyorum senelerdir
ya öylede bu konuda aşırı takılıyorum zaten personellerimize su tasarruf tedbirleri ile alakalı çok uygulama yaptırdık keza evimdede buna özen gösteriyorum ama bir de bunu bu kadar takmak ne biliyim
bizde karanlığa küfredeceğimize ona bir mum yakma düsturu ile ilerliyoruz bakalım
Teşekkürler :rose:
Geçen yılki su krizi sende bir iz bırakmış gibi görünüyor 🌊 Çünkü belirsizlik insanın kontrol ihtiyacını tetikler. Baraj oranlarını kontrol etmek aslında “hazırlıklı olma” isteğinin bir yansıması. Ama fark et, bu düşünce sana ne kadar fayda sağlıyor? Eğer gününü huzursuz ediyorsa zihnin güven arıyor demektir 🧠 Küçük bir hatırlatma: kontrol edebildiğin şeylere odaklanınca kaygı doğal olarak azalır 🌿
Cevap
2Cevap
takıntım yok
Var evet
nedir?
Gittiğim yerlerde, özellikle bozuk musluklara canim çok sıkılıyor suyun boşuna aktığını görmek modumu düşürüyor
benzer sıkıntıları taşıyoruz demekki :)
Su konusunda bende hassasım
keşke herkes biz gibi düşünse
Ne mümkün. Insanlarin bilicsiz hunharca tuketim cilginligi ve dusuncesizliklerinden durumlardan dolayı yağmurun yapayını bile yapıyorlar bizden sonraki nesilin halini düşünemiyorum bile
aynen öyle çok karanlık bir gelecek gelecek nesili bekliyor
En kotu hastalık OKB işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?