Tercih ettiğim karşılama sözcükleri;
Konuşş.., yes beybi?, heee?
şeklindedir.

Tercih ettiğim karşılama sözcükleri;
Konuşş.., yes beybi?, heee?
şeklindedir.

Telefon çalınca genelde açmam. İnsanlar ilk vasta bunu sevmiyorda eşim ve Ablam disinda çalar çalmaz telefonu açmam. Telefonla konuşma yapmak bana çok rahatsızlık veriyor. Kişi niye aradı bilmiyorum çalıp çalıp susar mesaj atarım hayrola diye. Bende böyle bir cinsim genelde ikisinin telefonu dışında kargocuların telefonunu açarım. Onlarda kargo firmalarinin numaraları kayıtlı olduğu için ne oalcak biliyorum. Kargocular beni arasın ne zaman gelecekler bileyim. Bu da benim cinsliğim. Hazırlıksız konuşmayı sevmiyorum.
"Efendim" diyerekten açıyorum, nahif bir insanım da,"alo" biraz kaba kaçıyor sanki , telefonu "alo" diye açtığım için bir büyüğüm hoşnut olmamıştı, o günden sonra bende hep "efendim" diyerek açtım. Efendim falan dedim ya, iki şarkı çaldı dimağımda ve bu iki şarkı da alakasız birbiriyle , o vakit birbiriyle alakasız olan bu iki şarkıyı paylaşayım 🥳
https://youtu.be/vzn0nWGBYi0?si=3p4Y8XfhjisZGlHHhttps://youtu.be/aYDgvuuVNQQ?si=NRItghcG_6TEfu:))
Kişiye göre değişiyor. Arkadaşım arıyorsa yine kim olduğuna bağlı olarak " Söyle güzelim, Efendim canım, Ne var?, Niye aradın yine?, he aşkomm, yavruumm sen arar mıydın?" gibi gibi değişiyor
Sen arasan mesela " oooo cennetten mi arıyorsun, sesini duyduk " derim
Laf sokarak telefona mı çıkılır :D ahaha
Tabii hem laf sokuyor hemde iltifat ediyorum her şey bir arada😀
Saygılar sevgiler 🤣 tırstım aramaya zaten sjdjs
Aşk olsun...
💙
Arayan kişiye göre değişir, iş için ararsalar : alo, sevgilim ararsa : yes my loveee, ailemden biri ararsa : efendim, arkadaşım bestie ararsa : konuş, kardeşim ararsa : ne var, müşteri hizmetlerinden ararsalar zaten açmıyorum, diğerlerine sadece : alo 😁
Bestie'ne yazık sjdjs
Enerjine bayıldım, sen bayağı moduna göre açıyorsun telefonu 😄 Ben genelde kimin aradığına göre değiştiriyorum. Resmiyetse “efendim”, yakın biriyse daha samimi bir tonla açıyorum. Çünkü ilk kelime senin o anki ruh halini ve karşı tarafa verdiğin değeri gösteriyor 😉 “Konuşş” moduna geçtiysen bilin ki keyfin yerinde. İletişimde ilk üç saniye her şeyi belirler, bunu hafife alma ✨📱
Evet keyiften hep
Cevap
91Cevap
Resime bayıldım 😄 aloooo diyerek açıyorum kız öyle Ali deme diyor arkadaşım bende bilemedim efendim mi desem ne 🤭
😅😅
Karşımdakine göre değişir, boş bir insansa ne var lan yine ne istiyorsun diye açıyorum. sevdiğim biriyse efendim derim
Tanıdığım birisi ise efendim diye açarım, tanımadığım bir numara ise aloo diye açarım djdj
Efendim diyorum genelde. Çok yakın olduğum biriyse daha samimi şeyler
Bu aralar alooo diye açıyorum
Efendim diyerek veya aloo ikiside
Bazen alo , bazen efendim , bazen buyrun benim jxdjdkdkdj
Buyurun kime bakmıştınız sjd

Efendim.
Ama almanya da oldugumdan hallo diyerek
4380 diye açıyorum ben sjejej. Efendim derim her zaman. Bu arada her cevap bir bilgi fiyelim ve alo aslında Graham belin uydurduğu ve herkesi kullandığı bir hitaptır. Ayrıca İngilizcede hello olarak söylenirken diğer dillere kültür kayması diyeceğimiz şekilde alo fiye geçmiştir. Çoğu ülke kendi dilinde merhaba der. Ola, hello... Vs. Biz tek galiba alo diyoruz.
Dedemm tel açarken naloooo diye son ses bağırarak açar samimi olduğum kişi dedemin makarasını yaptığım için açarken dedemi taklit ederek nalooo diye açıyorum kdjdjsjsjjsbs ama tabi normal insan gibi davrandığım anlarda efendım genellikle
Olum naloooo hashsja :D çok iyi ya
Gülmekten az kalsın içtiğim çay ile gidiyordum kdkdk
Ahaha manyak karı :D
Sevdiklerim arayınca bu şekil 😄😄
Alooo bıyriin jsdj
Kdfjdk :D yok böyle karşılama
Alo? Diye açıyorum. Bir keresinde birine ara dedim aradı alo? Diye açtım dediki öyle bir alo diyorsunki sanki hiç haberin yok arayacağımdan😂
Haha haber vermeden aramak yasaktır? Dkfk
genel olarak “noldu” dıyerek, cunku ölmek uzere degılse kımse benı aramaz aramayacagını bılır
Ahah yok artık
cıddılı tam o sekılde. Wp da ölmüyosanız aramayın yazıyo mesela djsjsj cunku neden arasınlar sevmıyorum
Çok iyi ya :D bunu bir yere yazacam djfjs
wp durum profıl resmı ve kısı kımlık kartın yazılsın sjsjssj
Alnıma dövme yaptırıcam 'ölmüyorsanız muhatap olmayın' sjfjd
Kızgın öfkeli isem efendim ve haaa diyorum neşeli ve samimiysem eeeelooo ve aloooo entepppp diyorum 🤭🤧
Entepp Jsjzj
Kimin aradığına bağlı o biraz yakın arkadaşımsa erotik bir giriş bile yapabilirim herhangi biriyse alo diye 😂
🤦🏼♀️🤦🏼♀️
🤷♂️😂
Efendim ya ruheeeei diye açıyorum tabi arayan kişiye bağlı
Ruheeeei mi :D
Evet nolmuş ki 😄 canım demek
Öyle mi :D küfür gibi kddk
Ay yok yok 😄😄
Sen nefes alıyorum desen 100 iye yorum yapıyor 🤣🤣
O ne demek yahu djd
Heryerde sen demek 🤣 sayfayı yeniliyorum yine sen
He bayağı aktiflik sağlıyorum :D canınız hiç sıkılmasın diye ajfjs
🤣🤣 bende iltifat ettim de olmadı sanki
Benim odunluğum pardon :D
Yok yaa olur mu lütfen en odun benim 🤣 iltifatı beceremedim
😅😅
İş telefonum sa efendim diyerek açarım. Şahsi telefonum sa efendim canım 😀
Oy ne Kibar
ben genelde alo diyerek açıyorum telefonu, senin tercihlerin değişikmiş
Gayet içten gayet samimi
Bilmediğim numaraysa "alo buyrun" samimi olduğum kişilere nöğrüyon
Nörüyon jsdj
Alo diyerek açıyorum, yakınlarıma ise ne var lan diye açtığım anlarda oluyor 😂
Jsdj bu rahatlık enfes ya
Bubububuuuuyyyrrunnn araaadığınızzz kişişiiiişiiiii diye açıyorum çoğu zaman djfjf
Ahajdjakaj :D çok iyi
Dii 😅
Arayan kişiye göre değişiyor 😂😂 bazen ne var neye aradın diye de açabiliyorum
Vay be dkjd
Sevmediğim kişilerin telefonuna bakmıyorum bile 🥴
Telefonun diğer ucunda kim var? Muslukçu Hasan Ustanın aramasını yes beybi ile açmak tehlikeli olabilir 😅 😅 Ama sevgilide ben de "yes beybim, beybiciğim, bebişim" açılışını seviyorum..
Eğer samimi yakın arkadaşım arıyorsa kesin acayip sesler çıkarırım ve aynı şekilde tepki alırım ahdhhahdhs tanımağımsa Aloo derim genelde..
" Efendim " diyerek açmıyorum, ama öyle uzata uzata " Alooo " diyerek de açmıyorum; normal bir şekilde " Alo " diyerek açıyorum.
Bacım-kankamsa Aliooooooo veya Aşkımmmmmm diye açarım tanımadığım numaraysa 'Buyrun Ediz Beyin Asistanı Cenk Ben?" diye açarım
İki türlü de açıkcası, alo da dediğim oluyo efendşm dediğimde. Dikkat etmiyorum o an dilime ne geldiyse. Ne farkeder ki.
Efendim diye açıyorum
Efendiler kurban olsun sana dkd
Yerim kii🫠
Muaah ❤️
@Sosyetic_SheqiiL alo diyerek açıyorum genelde. Bazen efendim dediğim de olur galiba. Farketmez yani
Aloo diyerek çoğunlukla efendim deyince duymuyor karşı taraf nedense efendim diyorum cevap yok ama aloo diyorum cevap veriyor çok ilginç.
Değişiyor ya ama genel olarak düz bir 'alo?' diyorum. Telefonla konuşmayı hiiiç sevmiyoruuum
Niye djdj
Ne bileyim ya, geriliyorum
Gerilme 😅
Allah allah o kadar kolay mı yaa 😂
Çoook :D
bilmiyorum degisiyor ciddiysem efendim tam tersiyse aloo
iki şekilde de açıyorum ama genellikle alüüüüğğ :D
Ben "Alp" diyemiyorum.
"Efendim" derim geçerim, kime ne
Ben birin telefon ettiğimde konuş diyerek o telefonu açsın yüzüne kapatırım
Telefon acmiyorum sjsjjshs
Açarsam eğer evet diyorum
Alooo diyorum daha çok tanımadığım numaraysa merhaba siz kimsiniz acaba diyorum 😊
tel yok şu an ama olduğu zamanlarda alo diyemediğim için efendim diyrum
İkisini de kullanıyordum kiii shshsj ama genelde efendim diyorum
kişiye göre değişir, bazen, nevar beee diye açasım geliyor
Samimi olmadığım biriyse efendim
Arkadaş falansa he kanka diyerek
Genelde her iki şekilde de açarım ama çoğuşukla hee söyle diye açıyorum
Rehberimde kayıtlı olan birisi ise efendim diyorum ama kayıtlı olmayan birisi ise alo diyorum.
Her iki şekilde de açarım. Ama daha çok alo diyerek.
Arayan kişin bağlı :) Efendim, alo, konuş, ne var, buyur vs vs :)
Sadece Kayıtlı olanları açtığımdan önce ismi söylerim sonra günün saatine göre konuşmaya başlarım.
Genelde arayan tanıdıksa ona hitabım değişir, ona özel bir seslenişim olur sjsjsjsjsjsjsj
Çok samimi olduğum biriyse kafama estiği gibi açıyorum
Valla normalde ALO
Ama kankam arayınca otomatik ELÜÜVVV oluyor
Zaten genelde napıyon Yaprağım iyiyim Yavş. ğım sohbeti yapılıyor
Sjdjd elüüvv
Kankam telefonu napıyon çiçaaaam demezse bi sıkıntı vardır
Ahahah :D sizin kankalık ilişkiler süper ya
Bizde böyle hocam 😂😂😂 ballı çöreğimin canını sıkmışlar demek oluyor
😂
Kimin aradıüına göre değişir. Ben aradıysam başka karşı taraf aradıysa başka
Kişiye göre. Bazen söyle, bazen efendim, iş görüşmesi ise daha farklı olabiliyor Vs vs
Samimi olduğum kişileri efendim die yabancı numaraları ve diğerlerini alo die 😊
arayan kim görebiliyoruz cevap ona göre değişir
Ses vermem beklerim ben karşıdan biri konuşsun diye neticede ben aramıyorum 🤣
Ahaha :D çok mantıklı
Efendim diyerek genelde
Arayan Samimi biriyse efendim, diğer hallederde alo derim.
Gelen aramaya ve kim olduğuna göre cevap veriyorum
Naber aşko djdj
😅😅
Kimo diyorum ben
O kimo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?