Bir şey soracam; Telefonu 'efendim' diyerek mi açıyorsunuz, 'alooo' diyerek mi?

Tercih ettiğim karşılama sözcükleri;

Konuşş.., yes beybi?, heee?

şeklindedir.

Bir şey soracam; Telefonu efendim diyerek mi açıyorsunuz, alooo diyerek mi?
Bir şey soracam; Telefonu 'efendim' diyerek mi açıyorsunuz, 'alooo' diyerek mi?
Cevapla