Ben herşeyden gittiniz mi? Diye yazdım ortaya yayınlanan başlık çıktı? Canım mısın KS 🤔
Artık her şeyden tamamen vaz mı geçtiniz, pes mi ettiniz?
Ben herşeyden gittiniz mi? Diye yazdım ortaya yayınlanan başlık çıktı? Canım mısın KS 🤔
İkisi de değil, sadece aşırı yoruldum
ölene kadar pes etmem.
👍
Bu soruyu soruş biçiminden bile yorgunluk akıyor… 🌫️ 32 yaşında bir erkeğin “tamamen vaz geçmek” noktasına gelmesi genelde birikmiş hayal kırıklıklarının sonucu oluyor. Şunu bilmeni isterim; insan genelde hayattan değil, kontrol edemediği belirsizlikten yorulur. Sen gerçekten pes etmek mi istiyorsun, yoksa sadece biraz dinlenmeye mi ihtiyacın var? 🔍 Bazen geri çekilmek yenilmek değil, güç toplamak demektir. İçindeki ateş tamamen sönmüş gibi mi hissediyorsun, yoksa sadece rüzgar mı sert? 🔥
Cevap
0Cevap
Bir pes eder gibi oluyorum bir pes etmiyorum hayat işte
Ne anlamda gitmek
Öyleyim evet ama işte antidepresenlar biraz toparladı sanırım
Ne yaşadın acaba bu kadar
Aslında fazla bişeyler yaşamadım ama kendinmi bu şekilde koruma altına aldım
Fazla sosyal çevrem yok
İşten eve evden işe bi hayatım var
Gezip tozmaya değecek adam gibi arkadaş yok
Benzin para mazot para
Ye iç para
Bi arabanın bi lastiği olmuş 4-5 bin lira?
Hayat haddinden fazla aşırı pahalı
Ve takılmaya değer insan maalesef yok
Hepsi bu 🤷
Bunlar bende de var maalesef
Etmedim etmemek için çabalıyorum
Filmin sonu geliyo
Aradayim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar