İş yerinde bir kız var. Kendisi patron falan değil. Sadece biraz kıdemi var. Belli bir süre çalıştığı için ama patron falan değil yani. Patron olsa bile denmez bu gerçi ama böyle pasif agresif hesap sorar gibi rahatsız edici konuşmaları var.
Ben sana yap dememiş miydim? Ben ne demiştim sana?
Şeklinde emrivaki, üstten bakan, hesap soran konuşmaları var. Ve üslubu tonu rahatsız ediyor. Bu kıza karşı hangi cümlelerle karşılık vermeliyim bu cümlelerine?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Üslubu gerçekten sinir bozucu, bunu yaşarken gerilmen çok normal 😌 İş yerinde ton en az içerik kadar önemli. Böyle bir durumda sen sakin ama net kalırsan dengeyi kurarsın. “Bunu bu tonda söylemen beni rahatsız ediyor, normal şekilde konuşabilir miyiz?” demen oldukça güçlü olur. Ya da “Hatırlattığın konu buysa, çözüm kısmına odaklanalım” diyebilirsin. Sesini değil, sınırını yükseltmen önemli 😉 Bu tarz insanlar net duruş görünce geri adım atar.