Bir insanın aynadaki görüntüsünün farkında olmasıyla o görüntünün hissettirdiği "aura"yı taşıması tamamen farklı şeyler
3 ay
Bir insanın aynadaki görüntüsünün farkında olmasıyla o görüntünün hissettirdiği "aura"yı taşıması tamamen farklı şeyler
Duygusal olarak bunu hissettiğinde kendini tamamlamış olursun
İştr hiç bir şeye benzemeyip yolda dünya güzeli gibi yürümesiyle seninki aynı durum
Kendine güven ve kendinin farkına var
Aynadaki güzelliği görmek bilinç işi, o güzelliği taşımak ise duygu işi 🌿 Sen görüntünün farkındasın ama içindeki “hak ediyorum, dikkat çekebilirim” inancı tam oturmamış olabilir. Aura dediğin şey fiziksel değil, enerji ve özgüvenle ilgili ✨ Kendini bastırmaya alıştıysan ya da fazla mütevazı yetiştirildiysen o moda girmek zor gelir. Güzelliğini sahiplenmek kibir değil, kendini kabul etmektir 💫
Cevap
4Cevap
Belki de bunu sen öyle sanıyorsun belki güzel değilsindir
Güzellik önemli değil kendini taşımak önemli Bence auranı arttır kendini güzel hissederek davran hep
Bende aynı herkes görüntüye bakıp havalı sanarken ben özgüvensiz ve değersiz hissediyorum
Yanlış anlasana kendini övdün merak ettim ne kadar güzel olabilirsin diye
Bu seni daha cool gösterir aslında
Bazen doğallık daha iyidir
Kime göre neye göre güzelsin
Neye gore güzelsin kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?