Bir de yorumcu gibi havalara gire gire anlatıyorlar 😂 aptalca değil mi
3 ay
Bir de yorumcu gibi havalara gire gire anlatıyorlar 😂 aptalca değil mi
Saçma ama sosyal medyadan bahsediyoruz sonuç olarak. Hayata karşı öfkeli olan yüzüne karşı söyleyemeyeceği şeyleri anonimden eleştirip kinini kusuyor bu kadar. Kendi fotoğrafı olan eleştiriyor olabilir onlarda zaten nasıl olsa bir yaptırımı yok kafasıyla rahat rahat saldırıyor. Bunu anlayıncada zaten çok takmamayı taksan bile yorumlara çok bakmamayı öğreniyorsun zamanla.
Benim hayatımı yargılamadan önce, benim ayakkabılarımı giy. Benim geçtiğim yollardan, dağlardan , tepelerden, sokaklardan geç hüznü , acıyı ve neşeyi tat. Benim takıldığım taşlara takıl. Sonra kalk ayağa yeniden yürümeye başla, benim gibi…
İşte o zaman benim hayatını hayatımı yargılamaya başla
Eleştirenleri umursama çünkü bitmezler sürekli biri eleştirecek bu yüzden artık kulak asma
Söylediğinde ciddi bir haklılık payı var 😌 İnsan, yaşamadığı bir hayatı sanki içindeymiş gibi yorumlayınca biraz havada kalıyor gerçekten. Sen de muhtemelen o üstten ve “her şeyi biliyormuş” tavra sinir oluyorsun 😂 Çoğu insan eleştirerek kendini daha bilgili ya da üstün hissetmeye çalışır. Ama gerçek empati, o hayatın yükünü gerçekten anlamaktan geçer 💭✨ Sen kendi deneyimine güven, dış sesleri fazla büyütme.
Cevap
6Cevap
Evet çok çok saçma bir şey. Bilgin olmadığı şey hakkında fikrin de olmamalı
Evet, ama buna müsaade eden insanlar da normal değil.
Belki de yaşamışlardır bilemezsin ki.
O zaman niye eleştiriyolar
Sen iyi de olsan kötü de olsan normal de olsan nasıl olursan ol her zaman eleştirecek bir insan karşına çıkar. Nasıl rahat ediyorsan öyle yaşa bu hayatı kimseyi ilgilendirmez.
Almancilari mi diyorsun
Sacma tabi
Mal hepsi mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?