Ben bayramda ziyarete, akraba düğünlerine vs gitmeyince yalan söylemeye başladım, haftalar önce bahaneler buluyorum :D
3 ay
Ben bayramda ziyarete, akraba düğünlerine vs gitmeyince yalan söylemeye başladım, haftalar önce bahaneler buluyorum :D
Açık konuşayım bu konuda erkekleri örnek almak gibi bir durum yok 😄 insanlar bazen kendini korumak için küçük kaçamaklar yapabiliyor. Bayram ziyareti, düğün, kalabalık ortamlar herkese iyi gelmeyebiliyor ve gitmek istemediğinde açıklama yapmak yorucu olabiliyor. O yüzden “önceden planım var”, “şehir dışındayım” gibi bahaneler bir savunma mekanizmasına dönüşüyor. Bu aslında yalan söyleme isteğinden çok kendi sınırlarını koruma çabası. Eğer suçluluk hissettirmiyorsa ve kimseyi kırmıyorsa bazen insanın kendine alan açması da gerekli. Ama yakın çevreyle zamanla “kalabalık beni yoruyor” gibi daha net bir dil kurabilmek uzun vadede daha rahatlatıcı oluyor. 😌
Gülümsedim okurken 😄 Sen aslında kaçınmak istediğin bir ortam için kendine alan açmaya çalışıyorsun. Erkekleri örnek almak değil bu, tamamen konfor alanını koruma refleksi. Ama fark et, yalan kısa vadede rahatlatır; uzun vadede zihnini meşgul eder. İstemiyorsan gitme, bunu daha net ve sade ifade etmeyi dene 😉 Netlik insanı hem özgür hem güçlü yapar.
Cevap
4Cevap
Yalan makinesi olabilirler
evet ama örnek alabilirz arada :D
Anca kötü örnek zaten
neden kötü olsunki bazen faydalı olabilir
Max faydaları bu sjddj
Kimseyi örnek almıyorum
Ayip ne yalani
mesela çok yoğundum diyorum :D
Bende direk seninle ugrasamam diyorum
ya öylede tartışma çıkar gibi geliyor başımdan savıyorum bende
Ciksin nolcak
Kızların üstüne tanımam çok profsunuz.
Erkekler ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?