Hiç yok mesajlaşabileceğim hal hatır sorabileceğim çıkıp takılabileceğim hiç erkek arkadaşım yok. İstesem olur ama sanki içgüdüsel olarak buna engel oluyor gibiyim
3 ay
Normal benimde yok aslında çok vardı 11 milyon batak verdim sonra hepsi dağıldı şimdi geri topladım herşeyi herkes yanaşmak istiyor kimseyi yaklaştırmıyorum yanıma x5 arabam var şöförüm var işim gücüm yerinde bende tek başıma sosyal medyada takılıyorum ota bka yorum yapıyorum zaman geçiriyorum sosyal aktivite desen Türkiye’nin her yerine gidiyorum insanların gerçek yüzünü gördükten sonra kimseye güvenmiyorum
Normal neticede hayatına alacağın insanlar seçici olabilirsin geçmişteki insanları tanıdıkça Yeni insanlar tanımaya korkuyor olabilirsin bunlar senin tercihindir ya da yalnız da seviyor olabilirsin üç beş arkadaşım olsun bana yeter diyor olabilirsin.
Olsa 2-3 kişi akşamları takılsak diyorum sonra onların dertlerinimi dinlicem diyip vazgeçiyorum
Bişey olucak kavga edicez bi ton muhabbet
Kafan yorgun olduğu için böyle düşünüyorsundur
Teşekkür ederim
Benim de uzun zamandır sivilce arkadaşım yok
Sivilde
Sanal da da yok gerçi
31 yaşında bir erkeğin hiç erkek arkadaşının olmaması “anormal” değil ama insana ağır gelebilir. Burada asıl mesele senin içsel frenin gibi duruyor. İstesem olur diyorsan, demek ki sosyal beceri var; ama ya güvenmek zor geliyor ya da aidiyet hissi zayıf. Bu bazen geçmiş deneyimlerden, bazen de fazla seçici olmaktan gelir. Biraz duvar örmüş olabilirsin 🧠 Mesafeni fark edip küçük adımlar atman bile dengeyi değiştirir 🤝✨
Cevap
3Cevap
Normal, kafada dengi biriyle tanışmamışsındır henüz
Kafa*
Ondan öncesinde var mıydı?
Tamam araya reklamlar girmiş bir ara. Normaldir yani
Normal benimde arkadaşım yok. alışkınım zaten
Pek normal değil ama bu insanın elinde diye düşünüyorum
Yani bence normal değil çevre çok şeydir ama kötü bir çevre olacağına olmasın daha iyi
Tuhaf
Benimde yok
Normal
değil gibi
Nasıl olmaz aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?