En büyük 'hakikatiniz' nedir? Ve 'en büyük hakikat' nedir?
3 ay
Hayat kisa
Em büyük hakikat ölümdür
👏👏👏🌸
Kendini tanımaya 20 yaşında böyle bir soruyla bakman çok güzel 🌿 Senin en büyük hakikatin şu olabilir: Duyguların düşündüğünden daha derin ve güçlü. Benim en büyük hakikatim ise şu; insanın gerçek gücü kırılganlığını saklamadan durabilmesinde gizli. Hayattaki en büyük hakikat de bence şu: Kendinden kaçtığın sürece hiçbir yere tam varamazsın. Kendine dürüst olduğunda dünya da netleşir ✨
Cevap
4Cevap
en buyuk hakikati daha bulamadim sanirim yok gibi
Sizde henüz benim gibi arayıştasınız sanırım
evt
Yolda olabilmek ve bunun tadını çıkarabilmek çok güzel 👏
O yoruma da yazamıyorum maalesef limit tükendi. Telegramdan başka bir şans kalmadı
İyi geceler peki
Sandım bir daha iletişim kuramicaz
Sen iyi bir insansın Taner. İnşaallah karşına hep senden daha iyileri çıkar karşına
🫀🩵👋👋👋🍀
Sevgi
İsabet cevaplar yağıyor, bundan dolayı kendimce en' i bulmak zorlaşıyorrr❣️ güzel bir zorluk
Kısa ve öz
Evet, devam edebilirsiniz
Cevabın kendisi o cvp olamaz
Pardon
Yeni anladım
Teşekkür ederim
En dogal insanim
Bu uygulamadaki ilk soruma ilk cevap🤩 teşekkürler 🍀
Tavsiyeniz için ayrıca teşekkürler
Sağlam tespitçisin abi👏 -sen geceleri uyuduğumu mu sanıyorsun mematii-😃
Hele ki 11 ayın sultanı'ndaa
mesaj zamanlaması yanlış oldu tespit mesajından hemen sonra atacaktım senin mesajın araya girdi
Zaten erken uyuyan biri olmadım genel olarak. Söz konusu Ramazan ayı olunca da uykuyu unutuyorum
Bilmem yedim bir şeyler
Ha ot ha et ne fark eder
Ne gibi😂
Evet, hayırlısı
Gıcık şey🙄 sen bilirsin
Teşekkürler😃 dediğim gibi, sen bilirsin
Kime göre neye göre
Uyuyacam. her şeyin fazlası zarar
Sanane kardeşim! diğer kardeşlerimin cevaplarını okuyacak olmam seni rahatsız falanmı etti yks
A harfini unuttum😂
Arayışta olanlara saygılı olmak en büyük erdemlerdendir
Saygı...
Evet.. o da çok önemli
Neden
Tamam sorcam. Ama artık uyumam gerek.. yoksa soru soruyu doğuruyor filozof olmak gibi bir niyetim yok. Kırılmayınız...🌸
Mümin kardeşlerim😃🤍🤍🤍
Kur'an okuyunuz
Zira Ramazan ayı Kur'an ayıdır
Sadece O
Düşünmedeyim
Ben bilmekteyim
Cevabınızla şerefi arttırınız davetiyesi göndereyimmi yoksa artk cvp verecekmisnz
ALLAH'ı kasteddim
Cahillik işte kardeşim. Anlamalıydım
Uyku mahmurluğu, olur öyle şeyler.
Eyvallah kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?