Elhamdülillah diyor musunuz? Ne sıklıkla? İçten Elhamdülillah diyor musunuz?

Mutlu olanlar bilmezler içten elhamdülillah demeyi. Ama zor durumda olanlar, acı çekenler ve üzgün olanlar her zaman içten elhamdülillah derler, iyi ki böyle oldu bunun beteri olmadı diyorlar. Hep dört gözle mutluluğu beklerken zor zamanlarında hep elhamdülillah diyorlar.
Elhamdülillah diyor musunuz? Ne sıklıkla? İçten Elhamdülillah diyor musunuz?
Elhamdülillah diyor musunuz? Ne sıklıkla? İçten Elhamdülillah diyor musunuz?
Cevapla