Çok sinirliyim ya yapamadıklarımın siniri bu -biri bir şey sorsun bağırıyorum kızıyorum Türkiye'de yaşıyoruz normal mi?

Off çok sıkıldım bu kısır döngüden

Çok sinirliyim ya yapamadıklarımın siniri bu -biri bir şey sorsun bağırıyorum kızıyorum Türkiye'de yaşıyoruz normal mi?
Cevapla