Ben ağlayamıyorum hissizleştim her şeye karşı size de oluyo mu bu durum?

İçimde her şeye karşı büyük bi öfke var ve bu öfke beni her geçen gün daha da kendine çekiyo aynı zamanda yıpratıyo da. Saçlarım cildim kilom her şeye yansıdı bu durum. Vücudumdaki her hücremde stres var her zerremden akıyo bu stres. Her şeye karşı herkese karşı çok öfkeliyim hep dinleyen taraf oldum hiç bir zaman dinlenen taraf olmadım kimse bir gün gelip iyi misin demedi kimse beni fark etmedi en kötüsü de bu işte kafam hiç susmuyo en ufak şeyi bile düşünüyorum en ufak bir ayrıntıyı bile düşünüyorum içimde her şey kaldı keşkelerim o kadar fazla ki ben artık dayanamıyorum kendimi tanıyamıyorum ve ağlamak istiyorum kendimi rahatlatmak istiyorum ama ağlayamıyorum bile boş boş etrafı izliyorum çok yıprandım
Ben ağlayamıyorum hissizleştim her şeye karşı size de oluyo mu bu durum?
Cevapla