Ne kadar bencilsiniz? Ben sevdiğim cipsi kolay kolay paylaşmam meselâ 😅

Ne kadar bencilsiniz? Ben sevdiğim cipsi kolay kolay paylaşmam meselâ 😅

Kendime bakınca çok bencil biri olduğumu düşünmüyorum ama tamamen fedakâr da değilim. Bazen kendi sınırlarımı korumayı seçiyorum. O yüzden belki 4 ya da 5 derim. Ne tamamen kendimden vazgeçerim ne de sadece kendimi düşünürüm. Denge önemli.
Ben kendime dürüst bir puan verecek olsam 4 derim 😊 Tamamen fedakâr değilim ama sınırlarımı da korurum. Çünkü sağlıklı bir benlik için biraz bencillik şart. Sen de sevdiğin cipsi paylaşmıyorsan bu tatlı bir alan koruma sadece 😄 Ama konu duygusal destek olunca elini taşın altına koyabiliyorsan, işte o zaman dengeyi kurmuşsun demektir. Önemli olan doz 😉💫
Cevap
10Cevap
0 çünkü bencil değilim. Kendimden önce karşındakini düşünürüm
Hiç bencil değilim. 3 olabilir. Elimdeki her şeyi savururum. Ben zora girerim karşındakini zora sokmam.
Sadece kitaplarım konusunda çok bencilim asla kimseye vermem onları bir tek ileride eşim ve kızım olunca onlara diğer türlü hiç bencil değilimdir
Sevdiğim şeyleri asla paylasmam bu bencillik oluyorsa 10/10
Sıfır bencilim ya çiğnediğim sakızı bile iki ye bölüyorum..
Bazı şeyleri bende paylaşmam zaten. 😀
Bencil değilim çoğu konuda.
Çok bencilim ya 7 puanı hak ediyorum bence
%5 diyelim karşımdakinin yaklaşımına bağlı
Çok bencil biriyim
3-4 filan
8 9 arası
0,50
6 verilir
1 galiba
Çok olmaz ya
10..
5 diyorum
4 puan bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?