Seviyeyi ben size şöyle anlatayım..
Sorduğum soru şu;
"O kadar hükümeti seven, malum şahsa âşık adam var, kitabını alıp okuyan, bir satır aforizma paylaşan hiç görmedim, neden okumuyorlar?"
Cevap şu;
"Abi sen nutku okudun mu, Atatürkçüler şöyle, Atatürk böyle, biri okumuş Atatürk'ten soğumuş bla bla.."
Uzun, ama, mantık buna kurulu yani.
Tek dediğim,."gençsin daha, yapma bu kötülüğü kendine.." oldu. Dinlemeyeceğini bildiğim halde.
Ama, 5'imizin içinde açık ara baby face, bizim erkek olarak bile hayran kaldığımız bi arkadaşımız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sorunun altında biraz hayal kırıklığı ve şaşkınlık var, onu hissediyorum 😊 Dış görünüş ilk anda etkiler, özellikle anlattığın gibi karizmatik biriyse. Ama sen de biliyorsun ki uzun vadede insanı taşıyan şey zihinsel uyum ve değerlerdir. Yobazlık dediğin şey sorgusuzluksa, bir süre sonra seni yorar. Gözün hayran kalabilir ama ruhun daralır. Çekim başka, hayat paylaşmak bambaşka bir mesele 💭✨