Kızlar, ultra yakışklı ama bir o kadar da yobaz biriyle olur musunuz?

Seviyeyi ben size şöyle anlatayım..

Sorduğum soru şu;

"O kadar hükümeti seven, malum şahsa âşık adam var, kitabını alıp okuyan, bir satır aforizma paylaşan hiç görmedim, neden okumuyorlar?"

Cevap şu;

"Abi sen nutku okudun mu, Atatürkçüler şöyle, Atatürk böyle, biri okumuş Atatürk'ten soğumuş bla bla.."

Uzun, ama, mantık buna kurulu yani.

Tek dediğim,."gençsin daha, yapma bu kötülüğü kendine.." oldu. Dinlemeyeceğini bildiğim halde.

Ama, 5'imizin içinde açık ara baby face, bizim erkek olarak bile hayran kaldığımız bi arkadaşımız.

Kızlar, ultra yakışklı ama bir o kadar da yobaz biriyle olur musunuz?
Cevapla