Neden 28-30 yaş arası erkekler bu kadar olgunlaşmamış ve patavatsız davranıyor?

Çoğu 30 yaş grubu erkek bir kızla nasıl konuşulur sohbet edilir bilmiyor ya patavatsızca konuşuyor ya da haddi olmayacak şekilde konuşuyor düzgün konuşmasını bilen bir erkek nimet yani 40 yaş grubu böyle değil ama 35 üstü yani adamlar en azından düzgün üsluplu insanlar 30 yaşlarda sıkıntı var olgun değiller kesinlikle 29 28 30

Güncellemeler
4 ay
Bir tek ben mi böyle düşünüyorum
Neden 28-30 yaş arası erkekler bu kadar olgunlaşmamış ve patavatsız davranıyor?
Cevapla