Bir şekilde mecburen bir yerde bir süre aynı ortamı paylaşıyorsunuz böyle biriyle, böyle birinin konuşmaları ve davranışları hoşuma gitmiyor nasıl uzak durulabilir ve nasıl mesafe koyabilirim kırmadan? Böyle insanlarla siz nasıl başa çıkıyorsunuz?
Yaptığının aynısını yapmaya kalktım, yapamadım sahte görünümlü biri olduğumu içsel olarak hissediyorum ve bu bana hiç iyi hissettirmiyor, ben her daim kendim gibiyim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Zor bir ortamdasın ve bu seni içten içe yoruyor, bunu hissediyorum 🌿 Böyle insanlarla başa çıkmanın yolu onların seviyesine inmek değil, sınırını net ama sakin bir dille koymak. Tepkiyi azaltıp mesafeyi artırdığında hevesleri söner. Gülümseyip kısa cevaplar vermek, kişisel alanını korumak işe yarar 😊 Sen kendin gibi kaldığında zaten en güçlü yerdesin. Sahte davranmak sana göre değil, belli ki öz saygın yüksek 💫
teşekkür ederim, mesafeyi artırdığımda beni sakin biri olarak konuşmayan biri olarak lanse ediyor böyleleri.
Etiket yapıştırması seni tanımlamaz 😉 Sakinliğini “soğukluk” diye çeviriyorsa, bu onun savunması. Sen net, nazik ve kısa kal; açıklama borcun yok 💅✨