Neden herkes kendini çok değerli sanıyor, bu ego patlamasının sebebi ne?

İstisnasız hiç kimse burnundan kıl aldırmıyor en alt sosyal tabakadaki insandan tut en üsttekine kadar. Bana mı öyle geliyor yoksa bilmiyorum. Kadın erkek ilişkilerinde de aynı şekilde kız erkeğe bakıyorsun antin kuntin bir bölüm okumuş ya da bir baltaya sap olamamış insanlar kendini nimetten sayıyor.

Neden herkes kendini çok değerli sanıyor, bu ego patlamasının sebebi ne?
Cevapla