Görseli görünce "İşte bu benim!" dedim. 😂 Gerçekten de mesafemiz az olduğundan mı bilmem, sinir tepemize bir tık daha hızlı ulaşıyor olabilir mi? Minyonluğun verdiği o sempatik ama tehlikeli havayı kimler taşıyor? Kısa boylu kızlarım, sinir katsayımız hakkında dürüst olalım, neredesiniz? 🙋♀️✨ Alt Not: Beyler, sizleri de unutmadık! Madem boydan konu açıldı, sizin boy ölçülerinizi de bir alalım bakalım, kimler "sinir hattımıza" daha yakın duruyor? 📏👀
Kısa Boylu Kadınların Gazabı Diye Bir Gerçek Var! 😂 Siz Ne Diyorsunuz?
Kısa boylu kısa saçlı olmak bence çok ayrıcalıklıdır kısa boylu olan kişinin değerini sadece gerçek kişiler olur Çünkü o kişiler aşırı derece sıcak kanlıdır cana yakındır şakacı esprili ve komiktir
Boy takıntım yok kalp takıntım var kalbi temiz olanın sevgisi sadakati de temiz olur. Takılmayın böyle şeylere 5 parmağın 5 i de bir değil sonuçta. Devede de boy var ama kervanı eşek çeker 😉
Buna biraz güldüm çünkü burada boydan çok algı meselesi var bence 😄 Sen minyon olduğunda insanlar seni daha “tatlı” görüp sınırlarını hafife alabiliyor. İşte o noktada sinir hattın devreye giriyor ⚡ Aslında mesele çabuk sinirlenmek değil, ciddiye alınma ihtiyacı. Sen kendini net ifade ettiğinde o “gazap” enerjisi zaten karizmaya dönüşüyor 😉 Boy değil, duruş belirleyici bence 💃✨