Özür dilerim, seni seviyorum, yardıma ihtiyacım var vs vs

Özür dilerim, seni seviyorum, yardıma ihtiyacım var vs vs

Özür dileme kısmını aştım jgddj kimseye minnet etmem yardım istemek zor değil ama tercih jhgj
Görüşmek istemiyorum cümlesi çok ağır
Bence en zor cümle “yardıma ihtiyacım var” demek. Çünkü sen güçlü görünmeye alıştıysan, eksik ya da yetersiz hissedilmekten çekiniyorsun 💭 Özür dilemek gururla, seni seviyorum demek reddedilme korkusuyla ilgili ama yardım istemek çıplak kalmak gibi. Savunmasızlığını kabul ediyorsun 🖤 Aslında en cesur cümle o. Sen hangisini söylerken içinde düğüm hissediyorsun? 🌧️
Cevap
11Cevap
Benim için zor olan bir cümle yok.
Zor değil istediğim cümleyi kurarım.
Değer verdiğim hiçbir insana kuracağım cümlelerde zorluk yaşamam her türlü o cümleyi kurar ona destek olmak için elimden geleni yaparım
Seni seviyorum veya bir erkeğe yakışıklısın imkansız diyemiyorum asla
Toxic olana hiçbir şey denmez. Şeffaf olana her şey açıkça soylenir
yardıma ihtiyacım var diyemem boyumdan büyük işlerin altında ezilirim ama asla yardım istemem
Suçluysam hatalıysam dilerim kolay bazıları için çok zor bunları söylemek
Benim için direkt olarak cümle kurmak zor sjsj
Her cümleyi kurabilirim
Yardıma ihtiyacım var en zoru
Güveniyorum demek biraz daha zor
Yardıma ihtiyacım var
Birinden asla yardım isteyemem
zor olan cümleyi kurmamizi beklemiyorsun herhalde
Zor değil ya kolay cümle kurmak
Kötülük üzerine kurulu cümleler tabiki.
Yardıma ihtiyacım var
Meme atar mısın sddjdk
Bir şey isteyemem kimseden çok zorlanirim
"yardıma ihtiyacım var" zor derim galiba.
Yardıma ihtiyacım var
Bir kıza asla güzelsin diyemiyorum
Sana güveniyorum 😃
Artık hiç biri
Küfürlü
Zor değil ya herhangi birisi
@benelifbuarada gizliden bir şey yazmıştım beğenmişsin
Yardım istemek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar