Öff KS'nin 25'ten sonra beni attığı yaş kategorisine bak 18-24 arasını ayrı tutuyor ama o 25'e adım attığın gibi 25-30 kategorisine giriyorsun o bir yılın acımasızlığına bak dafgdgdhs
Ay aşklar naber ben de artık genç değilmişim aranıza katıldım 💅
Öff KS'nin 25'ten sonra beni attığı yaş kategorisine bak 18-24 arasını ayrı tutuyor ama o 25'e adım attığın gibi 25-30 kategorisine giriyorsun o bir yılın acımasızlığına bak dafgdgdhs
Ay aşklar naber ben de artık genç değilmişim aranıza katıldım 💅
25 yaşındayım ölmüş hissediyorum
28 ama ruhum kaç hiç bilmiyorum
Kaç hissediyorsun en çok hangi yasa yakinsin
Bana niye soruyorsun ben sana soruyorum slnffjksjd
Ya 18likler 100 diyo bizim de hakkımız olsun o kadsrina eheh
Aman ben giremicem artık yeter gam gam nereye kadar
25’e geçince bir anda “olgunlar kulübü”ne ışınlanmış gibi hissetmen çok normal 😂 Ama gerçek şu ki sen hâlâ gençsin, sadece yazılım seni başka klasöre atmış. Yaş kategorisi değişir ama enerjin, merakın, hayata bakışın değişmek zorunda değil 💅✨ Kaç yaşında olduğundan çok kaç yaşında hissettiğin önemli. Bence sen hâlâ 22 ruhlu, 25 tecrübeli bir kombinsin 💫
Cevap
5Cevap
Bilge denecek bir yaşta hissediyorum kendimi.
Vaaaov
Yaşanmışlıklar tecrübe ve deneyimler diyorsun
19, yaşındayım ama 25 yaşında olsam kötü hissederim ya büyümek istemiyorum
Oyle deme güzün 18den sonrası çok hızlı geçiyor bende senin gibi diyordum sjdh
Guzum*
18 yaşındayım 48-50 hissediom
Sen çok erken çekersin yapma bunu kendine
Çökersin*
zaten çökerttiler abla bizi
Kim çökertti sınav mı ÖSYM mi
ösym msü kpss aile ekonomi sosyal medya yargılar kalıplar iktidar muhalefet korona deprem sel yangınlar darbe hepsini gördü abla bu nesil sana ne lazım
Ablam bende gordum onları beni niye dışlıyon alındım gücendim
abla sende gördün tabi de sen bizden daha dirençlisin galiba mental olarak
26 yım 18 hissediyorum hala psikopatım hala tehlikeyim ajdjjd
Hâlâ citiriz ya aklfkfk
Sporu bırakırsam ölücem gibi geliyor gasp yan kesicilik hepsi devam ahdha sensin çıtır ben delikanlıyım
Hocam simdi ciddiye alıp cimere veren olur bir dur aman zhdhs (ben böyle 3 kez verirdim jdhdh)
Verildim*
Sen neyden verildin ahshsj
Ya kamuoyunu yanlış bilgilendirmemi ne zıkkımsa oyle bir şeydendi yam hatırlamıyorum
Bir konu hakkında soeu sormuştum oylr mi diye avelin teki farklı yere çekti falan amaan bu enerji nerden geliyor bunlara ben kendimi haklı olduğum halde savunmaya üşeniyorum millet kamuoyunu düşünüyor dmfmdksl
Gasptan kastım genç kızların kalbini gasp ediyorum ahdjs yan kesicilikte güzel kızları yandan yandan kesiyorum kamuoyuna duyrulur anssn
Biz yerimizi alalım da ne olur ne olmaz memur bey diyorsun kbpsjgpxojd
Ahhdhshshahah burcun ne senin
Ne duruyo
Fotoğraf sana ait değil sana ait olsa aslan ya da terazi derdim ama muhabbetine göre yay diyorum
Tüm infolarin mu yanlış olur
Ksdhhsshhs ne söyle
Oğlak mı
32 ve 30 hissediyorum
19 yaşındayım olduğum yaşta hissediyorum
20 yim 20 hissediyorum.
30 yaşında 25 hissediyırum @Gotikellaaa
25 yaşındayım tam 25 hissediyorum ya bende
Aaa ne güzel bu arada çok güzelmişsin pp ne baktım
Anzer balı karadenizdeydi değil mi
Ağır bir baldır herkesin harcı değildir
Evet Rize Anzer yaylası
@gotikellaaa istek atsana bana sohbet edelim
Evet herkes yiyemez. Ayı videosu bilirsin. 😅😅😅
Her an aynı hissedemiyorum
28..
19 yaşındayım ama 16 17 falan hisediyorum
18 hep
Harikaasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar