Her işini kendi hallettikten sonra 'yanındayım' diyenlerin samimiyetine inanıyor musunuz?

Görseldeki gibi; tam fırtınayı atlatmışız, limana yanaşmışız, biri gelip "yanındayım" diyor. Bu durumda sizin tepkiniz ne olur? "Vay lele lele" mi dersiniz, yoksa kibarca teşekkür mü edersiniz? Sizce yardımın bir son kullanma tarihi var mı?
Her işini kendi hallettikten sonra yanındayım diyenlerin samimiyetine inanıyor musunuz?
Her işini kendi hallettikten sonra 'yanındayım' diyenlerin samimiyetine inanıyor musunuz?
Cevapla