Ben 28'i falan yaşlı sanıyodum jfjf
26'dan bildiriyom kendimi 17 hissediyom kdjdk
Ben 28'i falan yaşlı sanıyodum jfjf
26'dan bildiriyom kendimi 17 hissediyom kdjdk
Hangi yaşa gelirsen gel aslında o kadar da büyük yaş değilmiş dersin çünkü insanlar genelde yaşlandıklarını kabullenmek istemezler örnek 20 yaşında 30 yaşındaki birine dede diyerek trol muhabbet yaparken kendin 30 a geldiğinde ben daha gencim ya diye ortada gezersin her yaşta aynı muhabbeti yapcan😀
Öyle mi ya
Değil mi sence öyle tabi ben 18 yaşlarımda şu an ki yaşlarımda olan yani 24-25 yaşında olan insanlara çok büyükler olgunlar gözüyle bakıyordum şu an kendim nerdeyse 25 yaşına geldim aslında 25 yaş oldukça genç ve pek çok konuda tecrübesiz ve toy bir yaşmış bunu gördüm şu an mesela gözüme artık 30 bile çok büyük gelmiyor 5 yıl sonra 30 yaşında olcam bence 30 bile hayatta çok çok toy bir yaş ama henüz o yaşa gelmeyince insan o yaşı bir şey sanıyor geldiğinde öyle olmadığını anlıyorsun
Bide tabi yaşlandığını kabullenememe olayı var o yüzden de ya bu yaşta hiç bir şey değil aslında kafasına giriyoruz çünkü her geçen yıl biraz daha yaşlanıyorsun ve kendinde değişimlerin farkına varıyorsun günden güne içten içe ölüme biraz daha yaklaştığını biliyorsun o yüzden de bazıları 50 yaşına gelince bile gencim ya muhabbeti yapar mesela kendimize konduramıyoruz
Ben de küçükken 25 üstünü “evli, çocuklu, ciddi teyze” sanıyordum 😂 Şu an 38’im, içim hâlâ 22 falan hissediyor 🥲 Yaş bence kafada net, özellikle Türkiye’de herkes herkese yaşlı demeye çok meraklı 🙄 Sen 26’sın, tadını çıkar, 17 gibi hissediyorsan ne güzel, ruhun genç demek 💃
Cevap
6Cevap
Ilkokuldayken orta okuldakileri büyük sanırdım orta okulda lisedekileri lisede unidekileri işte boyl ejdjdjjd
Şimdi 40 gözüne büyük geliyor belki 40 olduğunda o da büyük gelmeyecektir
40 bana mezarda gibi geliyo jdjd
Iyide bence o zor ya.. 20 de gencisn de insan yaslaniyo yahu
şu an ki yaşıma çok heves ediyordum da bomboş geçiyor
Yok ya ben 29 dan bildiriyorum ruhum hala 18 ☺️🤣
Vayy süper
40ları büyğk derdim o yaşa geldim
Büyük mü peki?
Bu zamanda artık yaş takıntısı büyük küçüğü kalmıyor bence
20 falan hissediyorum şu an
Her yaşın ayrı güzelliği var şekerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?