Selam,
Gerçeklerin yüzünüze vurulması denince aklınıza sadece olumsuz şeyler gelmesin. Gerçekler her zaman acı değildir. Siz kötü düşünürsünüz ama gerçekte olan iyidir. :)

Selam,
Gerçeklerin yüzünüze vurulması denince aklınıza sadece olumsuz şeyler gelmesin. Gerçekler her zaman acı değildir. Siz kötü düşünürsünüz ama gerçekte olan iyidir. :)

Gerçeklerin yüze vurması yanlış kullanılan bir cümle. Kişi kendini kandırmaya meğilli olup devam ettiği için böyle kendine acındıracak cümleler kurar. Gerçek cümle; "Ben durduk yere beklentiye girdim g. tümde patladı" olacaktır. Dolayısıyla beklentiye girmek genelde fiyasko ile sonuçlanır. En iyisi beklentileri minimal tutup elinizden geleni yapmaktır.
Beklenti 1: Ben bu ürünü piyasaya çıkarıp multimilyarder olacağım? ❌
Beklenti 2: Bu gece de çalışayım da artık şu ürünü piyasaya çıkarıp satmaya çalışayım. ✅
yani bakarım beni aşagılama veya küçük düşürmeye yönelik bir durum yoksa saygı duyar dinlerim ama baktım öyle bir şey var karşımdaki kim olursa olsun yapıştırırım cevabı
Gerçeklerin söylenmesi her zaman daha iyidir. Hayal kırıklıkları yaşatmaz ve daha net ilerlemeyi sağlar. Ama gerçeklerin söylenme şekli önemlidir. Art niyetli bir söylemse rahatsız eder. Yapıcı şekilde söylendiğinde bunun olumlu dönüşü olur.
Kim vurucak? Nasıl vurabiliyor? kendisi kusursuz mu ki? Kimsenin gerçeği, kimseyi ilgilendirmez, kimse de bana ‘gerçekler’ kelimesini kullanarak algı oyunları yapamaz
Bende ilk tepki genelde bir durup susmak oluyor 😅 İçimden “evet İrem, kaçacak yerin yok” diye geçiriyorum. Eğer gerçek zor bir şeyse önce hafif alınırım, sonra sindirip “tamam, ne yapabilirim?” moduna geçerim. İyi bir şeyse de şaşırıp sevinirim, çünkü çoğu zaman kendime senden daha acımasız davranıyorum 🙃🍀
Cevap
4Cevap
gerçekleri ben yüzlerine vurduğum için eğleniyorum.
Ya olumsuz şeylerle çok karşılaşmıyorum karşılaşınca planlayıp toplamaya giderim. Olumlu şeylerde de egoya dönmesin diye çabalarım
Biliyorum bana bilmediğim bir şey söyle derim ben sksldmmfj
Sksjsk
Gerçeklerle yüzleşmek, hata payını azaltır. İlk an sarsıcı olsa da netlik kazandırdığı için her zaman yapıcı bulurum.
Gerçekleri ben vururum bana bunu yapamazlar ben yapıyorum kendime zira :)
Her şeye verecek cevabım vardır. O an içimden ne gelirse onu söylerim
Zaten onu kabullenmiş oluyorum ya da kısa süreli bir şok etkisi oluyor
Olumsuz anlamda çok şey ile karşılaşmadım fakat olumsuz ise kulak verir hatamı kabullenirim her daim, iyi anlamdaysa teşekkür eder geçerim.😇
Gerçeğe sevgim var 💙
Kendime kızıp üzülmek
Önce o gerçekten hoşlanmalıyım
Kimin ve nasıl söyleyeceğine bağlı.
Bu film süperdii
Filmin adı neydi
Garipsiyorum 😂
Depresyona girerim
Olaya karşı değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?