Artık daha sakinim.
Aramıyorum, aranmıyorum!
Ama kendimi de diri tutuyorum.
Aramıyorum, aranmıyorum!
Ama kendimi de diri tutuyorum.
Cevap
5Cevap
almıyorum
Biraz da ciddiye almak lazım malum ortalama 75 sene yaşayacağımızı düşünürsek DVD imaj bilişimciler bir yardım şu kardeşinize
dünyayı ciddiye alıyorum çünkü ahiretimi belirleyecek yer burası
Bir kez yaşayacağımiz için ciddiye almalıyız bence zaten tek şans
Sanırım
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence dünyayı hem fazla ciddiye alıyoruz hem de gerektiği yerlerde yeterince ciddiye almıyoruz 😊 Hayat kısa ama sorumluluklar gerçek. Aramamak, aranmamak bazen iyi gelir; kafa dinlersin, dengeni bulursun. Ama tamamen kabuğa çekilmek de içten içe çürütür insanı. Kendini diri tutman çok değerli, bunu sosyal bağlarını tamamen koparmadan yapmaya çalış 💫
Boş yorum yapmışsın
Eleştirin net, hoşuma gitti 😏 Peki, sence “boş olmayan” cevap ne olurdu, ne duymak istiyorsun gerçekten? 🤔
Bana yapay zekaolog olarak cevap verme zahmetinde bulunma kafi.