İnsanın başına ne geliyorsa hep güvenmekten değil mi?

Dün bir üye gelip dedi ki hakkında sorular açılıyor sordum ne üzerine falan cinsellik üzerine dendi bide ücretli yapıyormusum 🙂 arkadaş ben çalışan biriyim öyle yollarla para kazanıyor olsam neden sabahın köründe gidip çalışıp kendimi o kadar öldüreyim ayrıca şükür bana yetecek kadar param var fazlasında ve haram olanda gözüm yok... Sitede gizlilik seçeneği varken nasıl burdan birine güveniyorsunuz ki gerçekten aklım almıyor. Hepsini Allah'a havale ediyorum inşallah kahrolursunuz canınızdan da çıkar. Başka bir şey demiyorum...
İnsanın başına ne geliyorsa hep güvenmekten değil mi?
Güncellemeler
4 ay
KS bunu kişilik karaktere al ne bktan bir şeysin
İnsanın başına ne geliyorsa hep güvenmekten değil mi?
Cevapla