Artık hiçbir şeye inanmadığımız için mi heyecansız kaldık acaba?

Günlük overthinkimiz geldi. Farkındalık yaşıyorum şu an.

Artık hiçbir şeye inanmadığımız için mi heyecansız kaldık acaba?
Artık hiçbir şeye inanmadığımız için mi heyecansız kaldık acaba?
Cevapla