Onca insanın içinde sürekli yalnız ve hassas hissetmek normal mi, siz de böyle bir dönem yaşadınız mı?

Arkadaş çevrem var, ailem var ama yetmiyor gibi, muhtemelen size çok garip gelecektir ki tuhaf evet farkındayım ama böyle durup dururken ağlamak istiyorum o his yüzünden mesela. Daha önce aranızda böyle hisseden oldu mu? Bu durumun sebebi ne olabilir sizce?

Onca insanın içinde sürekli yalnız ve hassas hissetmek normal mi, siz de böyle bir dönem yaşadınız mı?
Cevapla