Bazı insanlar kalpleri kırıldığında radikal kararlar alırlar. Bazıları çiviyi söker diye hemen hayatına birini alır. Bazıları gerçekten de o büyük hayal kırıklığından sonra hayatının aşkıyla tanışır. Siz ne yaptınız/ ne yaparsınız?
Kalbiniz kırıldığında ne yapıyorsunuz/ ne yaptınız?
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Kalbim kırıldığında önce susarım. O an konuşursam daha çok kırılacakmışım gibi gelir. Biraz yalnız kalırım, kafamı toparlarım. Kendime dürüst olmaya çalışırım; neye üzüldüm, neyi bekledim diye. Zamanla içimdeki yük hafifler. Hemen toparlanmam ama kendimi de o acının içinde kaybetmem.
bir kalbi nasıl kırabilirsin ki sevmiyorum diyerek mi aşağılayarak mı fiziki özelliklerle dalga geçerek mi kalp kırmayı hiç sevmem istemem kimsenin benim kalbimi kırmasını istemem ama biri bunu yaparsa Bunun bedelini ona ödetirim
Kendime yakışır şekilde kendimle zaman geçiriyorum. Birisinin beni teselli etmesine, derdimi dinlemesine ihtiyacım yok. Bunlar kalp kırıklıklarını tamir edecek merhem değil. Gidip intikam da almam.
Kalbim kırıldığında önce hiçbir şey yapmıyorum, resmen yas tutuyorum diyebilirim 🥀 Sonra kendimi işle, yürüyüşle, arkadaşlarımla sohbetle oyalıyorum. Hemen hayatıma birini almam, “çivi çiviyi söker” bana hiç iyi gelmedi. Can acısı biraz azaldıktan sonra ne öğrendim, nerede sınırlarımı koruyamadım diye düşünürüm. Sonra yavaş yavaş, gerçekten istediğim hayata odaklanırım 🌿💔