Sizce neden kızlar ve erkekler bu kadar gösteriş ve hava atma derdinde oldu?

Amacım kendı cinsimi kötülemek değil ama bizim ülkede neden kızlar sürekli bir kendini gösterme telaşı içinde bakın ne giyiyorum bakın nereye gittim bakın bugün sevgilimle ne yaptım bakın tırnağım ne renk çok baydı artık sıkıldım erkeklerinde bir spor merakı bugün şukadar spora gittim ardından tavuk pilav yedim biraz arabamla turladım arabamda bmw audi bunlaraya binmeyen patatestir noluyoruz

Sizce neden kızlar ve erkekler bu kadar gösteriş ve hava atma derdinde oldu?
Cevapla