şu an 10/10 bugünü gün içinde uyumadan atlattığım için çok mutluyum hsjdkfl size de bir şarkı bırakıyorummm dans edin azıcık hareketleniiiin
Mesaytara da bırakabilirdim ama şu an o havada değilim 😁
şu an 10/10 bugünü gün içinde uyumadan atlattığım için çok mutluyum hsjdkfl size de bir şarkı bırakıyorummm dans edin azıcık hareketleniiiin
Mesaytara da bırakabilirdim ama şu an o havada değilim 😁
7 diyebilirim bugün nedensiz bir yorgunluk hissi var vücudumda. Zoru zoruna parka götürüp geldim oğlumu. Eve gelince onunla birlikte öğlen uykusu uyudum. Yemekten sonra da gözüm açılsın diye kahve içtim zar zor 8 oldu 😆
Cevap
8Cevap
7 veriyorum gece boyunca uyandım durdum şu an sersem gibiyim.
Şu an 6 diyelim, ne çok coşkulu ne de düşük. Bir kahveye 9 olurum ama ☕😅
On üzerinden 5 pek iyi degilim
Sabah üzücü bir haber aldım şu anda da başım tuttu zaten
Aminn inşallah
Senin nesende daim olsin:))
Magmaya indi enerjim -10
Hastane yordu ya herkesin ayakları ağrır benim ağırlık merkezim 🤧
Bugün anam ağladı ne enerjisi ahahah
Enerjim yok uykum geldi dfdf
Şu an on üzeri 8 😀
10/10 evelallah :D
İniş - çıkışlı benim o yüzden 6 diyorum. 💆
Şu an 6
şu an eksilerde yaa
Ya her şey birbirine girdi de o yüzden
1 , yorgunluktan bayılıcam
Yerinde
10 /10
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?