Terk edildikten sonra kalp acısı, kabuslar ve suçluluk duygusuyla nasıl başa çıkılır 😢?

Kimse onun yerini tutmuyor 1 ay oldu beni terk edeli sanki onu aldatıyormuş gibi hissediyorum biriyle konuşunca, sürekli ağlayarak uyanıyorum , kabuslar görüyorum psikoloğa gidiyorum ama başka ne yapabilirim bilmiyorum?

Terk edildikten sonra kalp acısı, kabuslar ve suçluluk duygusuyla nasıl başa çıkılır 😢?
Cevapla