Dışarıya çıkmayı seviyorum ama çıkınca herkesin gözü üstümdeymiş gibi hissediyorum utanıyorum anksiyetem tutuyor?

Rahat rahat girmek istediğim yere giremiyorum cafe’e gidince direkt bana bakıyorlar çünkü egolu gibi olmasın şimdi ama öyle yani belki de çok nadir dışarıya çıktığım içindir alışık olmadığım içindir kalabalık ortamlara hiç giremiyorum mesela kendime güvenip yok birisi benimle konuşunca utangaçlıktan saçmaladığım bile oluyor bazen nasıl geçer bu anksiyete veya utangaçlık
Dışarıya çıkmayı seviyorum ama çıkınca herkesin gözü üstümdeymiş gibi hissediyorum utanıyorum anksiyetem tutuyor?
Cevapla