Yaşadıkların tesadüf mü, kader mi, yoksa görünmeyen bir düzen mi?

Bazen hayat öyle anlar çıkarıyor ki sıradan bir denk geliş gibi gelmiyor. Aynı ruhlarla tekrar karşılaşmak, tam vazgeçmişken bir işaret görmek, zamanlaması tuhaf olaylar… Sence bunlar sadece rastlantı mı? Yoksa görünmeyen bir düzen mi işliyor? Sen başına gelenleri neye bağlarsın: kader mi, karma mı, yoksa evrenin bir mesajı mı?
Yaşadıkların tesadüf mü, kader mi, yoksa görünmeyen bir düzen mi?
Güncellemeler
4 ay
Bazen bazı olaylar tamamen spontane gelişiyor, çok mutlu ya da çok şaşkın olabiliyoruz ve insan buna mistik bir anlam yüklemek istemeyebiliyor.
Güncellemeler
4 ay
Güncel
Yaşadıkların tesadüf mü, kader mi, yoksa görünmeyen bir düzen mi?
Cevapla